POLECAMY

Zagłosuj na nas! Prezentacja o konfiguratorach produktów w e-commerce na targi e-handlu

Walczymy o udział w Targach e-handlu jako prelegenci. Chcę opowiedzieć o konfiguratorach produktu jako narzędziach wspierających lead generation, marketing oraz sprzedaż. Zagłosuj pod linkiem...
Czytaj
Krakweb, Justyna Woszczyna

Optymalizacja strony dla SEO: 10 złotych zasad AD 2017

Niemal 3 lata temu opublikowałem tekst pt. "Czynniki wpływające na pozycję w Google - almanach marketera". Od tego czasu wiele zmieniło się w pozycjonowaniu i optymalizacji. Dziś prezentuję krótką,...
Czytaj

18 zasad guest postingu

Chcesz opublikować swój artykuł w naszym serwisie? Zastanawiasz się, jakie są nasze wymagania względem treści? Jak powinieneś sformatować tekst? A może jak przebiega publikacja? Czytaj...
Czytaj
pixabay

Statystyki na Instagramie

Co da Ci Twoje nowe konto firmowe na Instagramie? Do jakich statystyk zyskasz dostęp? Jakie przywileje czekają Cię jako właściciela konta firmowego? Sprawdź w naszym dzisiejszym artykule!
Czytaj
pixabay

Virale i marketing wideo w służbie CSR

Prezentujemy wakacyjne zestawienie ciekawych i niebanalnych filmów związanych z branżą video marketingu. Większość z nich jest powszechnie znana, ale dziś spróbujemy odczytać ich CSRowy...
Czytaj
Unsplash

Jak poprawnie dobrać wymiary zdjęć na Facebooka? (2016)

[aktualizacja: 2016.08.23 ] Niemal 12 milionów użytkowników w Polsce korzysta z Facebooka, z czego 57% loguje się codziennie. Ty też wykorzystujesz ten potencjał, budując wizerunek firmy poprzez...
Czytaj
Materiały prasowe Konferencji Marketing Progress

NOWA ROLA MARKETINGU OKIEM SPECJALISTÓW - IV EDYCJA KONFERENCJI MARKETING PROGRESS

Można tam szukać inspiracji. Odnaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania. Poznać panujące trendy i przede wszystkim - czerpać wiedzę od autorytetów. Wydarzenia takie jak odbywająca się po raz czwarty...
Czytaj
Pixabay.com

Tumblr w komunikacji marki - inspiracje

Tumblr to jedna z najbardziej zróżnicowanych platform społecznościowych. Daje markom szereg możliwości zarówno jeśli chodzi o typ publikacji, jak i o samą jej zawartość. Jak marki komunikują się na...
Czytaj
pixabay.com

Bumper ads. 6 powodów, żeby uwierzyć w 6-sekundowe reklamy.

AdWords wprowadza na rynek nowy format reklamy wideo dostępny na urządzeniach mobilnych. Jaki będzie? Czy warto zawracać nim sobie głowę? Jak go wykorzystać? Odpowiedzi na te i inne pytania...
Czytaj
GoodFreePhotos

Triki magików w Google, czyli wyszukiwanie zaawansowane

Gigant na rynku wyszukiwarek - amerykański koncern Google inwestuje pieniądze zarobione na reklamie w wynikach wyszukiwania (Adwords to główne źródło przychodów tej korporacji) nie tylko w nowe...
Czytaj

Boty, indeks mobilny, rankbrain i inne nowości SEO, o których musisz wiedzieć

Dnia 23.06.2016 zakończyła się w Seattle konferencja SMX Marketing Expo Advanced June 2016. O czym poinformował nas Google? Co zmieni się wkrótce w dziedzinie SEO i marketingu online dzięki...
Czytaj
pixabay

Influencer marketing - czyli jak promować markę dzięki zasięgom innych?

O tym, że Facebook mocno tnie zasięgi przekonaliśmy się dotkliwie w 2013 r. Wprowadzony wtedy algorytm wpłynął na widoczność treści tak mocno, że nawet te, generujące wcześniej tysiące wyświetleń,...
Czytaj
designresourc.es

Snapchat w strategii marki

Od Coca-Coli przez Audi, aż po Burberry - coraz więcej marek prowadzi działania promocyjne na Snapchacie. Komunikator z logiem małego duszka, przestał już dawno pełnić tylko swoją podstawową rolę -...
Czytaj

Potrzebujesz strony internetowej? Oddaj to w nasze ręce!

Tworzenie nowoczesnych stron WWW to nasza codzienność. Sprawdź nasze realizacje i przekonaj się że warto wybrać właśnie nas...
Czytaj
http://mockdrop.io/

Instant Articles — Ukłon Facebooka w kierunku mobile

Denerwują cię długo ładujące się strony na Twoim smartfonie? Facebook ma na to sposób! Instant Articles ładują się nawet 10 razy szybciej od treści standardowej strony www. Czy w efekcie zawładną...
Czytaj
Michał Michalik

semKRK #2 - spotkanie branży e-marketingu w Krakowie

Już po raz drugi w Krakowie odbyło się spotkanie semKRK. Jak było tym razem? Czy organizatorzy trzymają poziom? I czego ciekawego się dowiedzieliśmy? Na te i inne pytania odpowiemy w naszej...
Czytaj
Michał Michalik

Konferencja Marketing Summit 2016 Kraków - nasza relacja

Dwa dni, kilkadziesiąt prezentacji i mnóstwo wiedzy marketingowej. Tak w skrócie podsumowalibyśmy Young Marketing Summit. Jakie porady najbardziej nas zaciekawiły? Które z trendów uważamy za...
Czytaj

Content Marketing gościnny: Jak pisać na blog Marketing101?

Chcesz opublikować swój artykuł w naszym serwisie? Zastanawiasz się, jakie są nasze wymagania jakościowe i techniczne względem treści, a także jakie korzyści może Ci przynieść współpraca z nami?...
Czytaj
Devanath

Quizy - sposób na efektywny marketing wirusowy

Szukasz sposobów na zwiększenie interakcji ze strony użytkowników lub przekierowanie ich z social media do swojej strony internetowej? Zastanawiasz się, jak nie przepaść w natłoku reklam, jak przykuć...
Czytaj
StockSnap.io

Marka w social media - krótki przewodnik po Pinterest

Inspiracja, kreatywność, estetyka - to pierwsze słowa, które przychodzą na myśl gdy słyszę nazwę tego serwisu społecznościowego. Pinterest to świetne miejsce dla marek - służące do kreowania...
Czytaj
sxc

Hasztag czy hashtag? – Co to jest i komu to potrzebne?

Chcesz docierać do większej grupy odbiorców w social media? Nie wiesz jak wyszukać opinie dotyczące interesującego Cię tematu na Twitterze? A może na Instagramie chcesz oglądać tylko zdjęcia kotów, a...
Czytaj
shutterstock.com

Jak wyglądają nowe wyniki wyszukiwania?

Sprawdź jak w najbliższym czasie będą wyglądały wyniki wyszukiwania w Google. Nie daj się zaskoczyć i bądź przygotowany na zmiany, a Twój content znajdzie się wysoko w wynikach...
Czytaj
pixabay.com

Jak prowadzić kanał na Instagramie?

Planujesz rozpocząć działalność marketingową na Instagramie? Jak w każdej strategii promocyjnej, tak i tu potrzebujesz przemyślanego planu działań. Jakie narzędzia i metody zastosować, aby wykreować...
Czytaj
Shutterstock

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o remarketingu... na dobry początek

Porzucone koszyki, wyjścia bez konwersji, zakupy u konkurencji... Jeżeli te problemy spędzają Ci sen z powiek, to jest na to lekarstwo! Remarketing da Ci szansę na kolejny kontakt z użytkownikiem,...
Czytaj
Maciej Chmielowski

Czy warto było przyjść na spotkanie semKRK#1?

W Krakowie brakuje cyklicznych spotkań z zakresu SEM. Pustkę tą może wypełnić semKRK, którego pierwsza edycja już za nami. Mamy nadzieję, że temat będzie kontynuowany. Po frekwencji widać, że...
Czytaj
shutterstock.com

Zbierasz leady? Zadbaj o CRO

Celem wielu stron internetowych (w szczególności serwisów firm usługowych) jest generowanie leadów. Chcesz zbudować listę mailingową? Sprzedać produkt? A może skłonić ludzi do pobrania PDF-a czy...
Czytaj
Shutterstock

Jak pisać skuteczniejsze e-maile w erze Social Media?

Własna lista mailingowa to ciągle jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego marketera. Masz nad nią pełną kontrolę i to Ty w 100% decydujesz, co widzą i czytają subskrybenci. Wysyłasz co chcesz i...
Czytaj
Krakweb

Aby skutecznie marketing prowadzić, 6 real time porad stosować musisz.

Nie tak dawno temu, w niezbyt odległej galaktyce powstał film, na którego kolejną część czekał cały świat. Gdy po dziesięciu latach wrócił na ekrany, poruszył nie tylko swoich wiernych fanów....
Czytaj
Pixabay.com

Podsumowanie roku na Marketing101

Ostatnie dwanaście miesięcy było dla nas czasem intensywnego dzielenia się marketingową wiedzą: social media marketing, Inbound marketing, czy content marketing - to tematy na których skupiliśmy się...
Czytaj
kaboompics.com

26 inspiracji na zdjęcia w tle na Facebooku

Wzrost popularności social media spowodował przyrost liczby akcji marketingowych realizowanych na portalach społecznościowych. Firmy poza własną stroną www coraz częściej posiadają też aktywnie...
Czytaj
Pixabay.com

Pomysły na świąteczny marketing Twojej firmy

Święta i marketing - jeśli ta para kojarzy Ci się tylko z centrami handlowymi i zachętą do zakupu prezentów, czas się zainspirować. Szczypta świątecznego marketingu przyda się każdej w firmie. W tym...
Czytaj
unsplash.com

Evergreen content

Marzeniem każdego marketera jest stworzenie marki, która stałaby się ikoną. Jest to proces długi, trudny i bardzo rzadko udany. Firmy pojawiają się i znikają, w najlepszym wypadku osiągając...
Czytaj
pixabay.com

Promocja konkursów w social media - dobre praktyki

Prowadzisz konkurs i promujesz go w social mediach? Prezentujemy 15 pomysłów na niebanalne przyciągnięcie uwagi odbiorcy i wzbudzenie jego zaangażowania. Wśród nich łatwo znajdziesz inspiracje dla...
Czytaj
Flickr

Jak skrócić adres fanpage na FB

Trudny do zapamiętania, mało profesjonalny. Z tym zazwyczaj kojarzy nam się przestarzały, długi adres do fanpage’a. Dlatego też, aby uniknąć oceny naszego fanpage’a po “okładce”, warto zatroszczyć...
Czytaj
Shutterstock

Zasada 70/20/10 prowadzenia fanpage’a firmy

Nie wiesz, jak prowadzić fanpage firmy? Błądzisz po omacku, piszesz, co ślina na język przyniesie…? Chcesz wiedzieć, co konkretnie publikować na Facebookowym fanpage’u firmy, by kampania przynosiła...
Czytaj

Marketing w social media - poradnik dla początkujących

Siłą marketingu w social mediach są interakcje i nawiązywanie relacji z klientami. Czy mając bloga firmowego plus konta na Facebooku, Twitterze i Instagramie wykorzystujesz możliwości jakie dają Ci...
Czytaj
www.picjumbo.com

Inbound Marketing - marketing przyszłości

Im więcej ludzi korzysta na co dzień z Internetu, tym większe znaczenie marketingu internetowego. Wszystkie zmiany zachodzą w nim dynamicznie i nie można pozwolić sobie na zastój. Co roku obowiązują...
Czytaj

Jak stworzyć dobry konkurs w Internecie?

Zorganizowanie konkursu w Internecie wydaje się sprawą banalną. Jednak wielu marketerów, nawet tych doświadczonych, często popełnia popularne błędy narażając na ryzyko promowaną przez siebie markę. W...
Czytaj

Jak zmienić nazwę fanpage 200+ polubień?

Jednym z problemów, jaki możesz napotkać prowadząc fanpage na Facebooku jest brak możliwości zmiany jego nazwy po osiągnięciu więcej niż 200-u polubień. Czasami jednak zmiana nazwy jest konieczna ze...
Czytaj
Shutterstock

Jak budować silną i przyciągającą markę miejsca?

Czy zastanawiasz się może czasem nad tym, dlaczego tylko niektóre miejsca, przyciągają jak magnes turystów i inwestorów? A dlaczego inne odpychają samych mieszkańców? Z jakiego powodu tylko nieliczne...
Czytaj
Unsplash

W który dzień tygodnia i o której godzinie wysyłać newsletter?

Od dawna wiemy, że nie ma złotego środka dającego 100% skuteczność przy wysyłce mailingu. Analizując wyniki poszczególnych badań możemy dojść do wniosku, że istnieją jednak lepsze i gorsze dni i...
Czytaj
Unsplash

Jak stworzyć spójny mailing i landing page?

...czyli jak stworzyć stronę docelową spójną z wysyłaną wiadomością? Niejeden mailing i niejedną landing page mamy już w swoim portfolio. Kilka tygodni temu trafiliśmy jednak na wyzwanie, którego...
Czytaj

Marcin Zaremba opowiada o “Mobile dla menedżerów”

22 maja 2015 r. będzie Dniem Mobile Menedżerów! Tego dnia światło dzienne ujrzy jedna z najbardziej wyczekiwanych publikacji tego roku - “Mobile dla Menedżerów” Marcina Zaremby, z którym rozmawia...
Czytaj
Unsplash

Jak układać tekst i projektować dokumenty?

Czy wiesz, jakiego rozmiaru czcionki użyć w prezentacji, a jakiego w drukowanym dokumencie? Chcesz się dowiedzieć, ilu krojów czcionek możesz użyć na jednej stronie? I dlaczego Comic Sans nigdy nie...
Czytaj
Shutterstock

Aktualizacje profilu firmy na LinkedIn - dobre praktyki

300 mln użytkowników z całego świata, w tym 1.7 mln profili z Polski, 22 wersje językowe i załoga licząca 5400 pracowników. O czym mowa? O LinkedIn.com, czyli "the social network for...
Czytaj
Unsplash

Zapraszamy do współpracy!

Cześć! Fajnie, że jesteś! Na pewno masz wiele do powiedzenia w tematyce marketingu - głowę pełną wiedzy marketingowej, którą możesz przekazać innym oraz doświadczenia, którymi chcesz się podzielić?...
Czytaj
Unsplash

Landing page - dobre praktyki projektowania

Projektowanie landing page’y nie należy do wyzwań szczególnie twórczych. Przypomina raczej układanie budowli za każdym razem z takich samych elementów, wedle tych samych zasad. Podczas wznoszenia...
Czytaj
Unsplash

Jak dzięki CMS-owi robić content marketing?

“Content is king” - twierdził Bill Gates już w 1996 roku. Te słowa nie straciły na aktualności - nie ma strony bez treści. A zatem jeśli chcesz prowadzić bloga firmy albo po prostu regularnie...
Czytaj
Unsplash

21 porad, jak stworzyć pierwszy newsletter

Co sekundę na świecie wysyłanych jest prawie 3 miliony maili. 98% z nich to spam. Co zrobić, aby Twój newsletter nie został zaliczony do tej kategorii, a odbiorcy wręcz niecierpliwili się, kiedy...
Czytaj
Shutterstock

Zanim zaczniesz planować wydatkowanie budżetu na marketing...

Planowanie kampanii promocyjnej to duże przedsięwzięcie. Określenie budżetu to pierwszy krok tych działań, ale bynajmniej nie najważniejszy. Kampania promocyjna może pochłonąć każdą ilość pieniędzy,...
Czytaj
Fotolia

3 typy grafik, które angażują uwagę

Aż 90% informacji przekazywanych w formie obrazów jest przetwarzanych w mózgu 60.000 razy szybciej niż tekst - tak wynika z danych zebranych przez 3M Corporation i Zabisco. Połącz to z faktem, że...
Czytaj
Unsplash

Zmiana algorytmu Google: Responsywność a pozycjonowanie

Uwaga, ważna informacja dla web designerów i pozycjonerów! Google powiadamia o zmianach w algorytmie! Strony, które nie spełniają wymagań responsywności, będą miały duże problemy. Jeśli jesteś...
Czytaj
iStockphoto.com

Marketing automation

W erze nadmiaru komunikatów klient może łatwo zagubić się w odmętach Internetu. Co zrobić, aby zatrzymać klienta w naszej firmie? Jakich środków perswazji użyć, aby być skutecznym? Marketing...
Czytaj
Unsplash

7 kroków do skutecznego content marketingu

Według raportu CBOS z 2011 roku 4 na 10 Polaków nie lubi reklam i celowo ich unika, a co siódmy Polak twierdzi, że go dezinformują. Czy to oznacza, że tradycyjny marketing, który mówił wprost o...
Czytaj
Unsplash

5 kroków do sukcesu w social media

“11% Polaków przerywa seks na aktywności w social media” – podaje poradnik Marty Smagi i Tomasza Bonka*. Jak wykorzystać potencjał portali spłecznościowych? Jak zainteresować nową generację...
Czytaj
iStock

Na czym polega marketing usług medycznych?

Jak reklamować, żeby nie reklamować, tylko informować? To pytanie spędza sen z powiek każdemu właścicielowi gabinetu, który dostrzega korzyści płynące z marketingu medycznego. Ustawa o działalności...
Czytaj
Unsplash

Jak targetować posty na Facebooku?

Pewnie wiesz, że nastolatki rzadko kupują protezy, a przeciętnej starszej pani raczej nie zainteresujesz pozycjonowaniem stron w Google’u. Wiesz, a jednak… czy uwzględniasz to przy publikacji treści?...
Czytaj
Unsplash

Storytelling, czyli jak stworzyć porywającą historię marki

Naszą skłonność do angażowania się w struktury legend i opowieści wykorzystali tacy giganci, jak Apple, Ford czy Lego. Ten zabieg pomógł im wspiąć się na szczyt i na nim pozostać. Jak powtórzyć ich...
Czytaj
Shutterstock

Jak dodać stronę do Google News?

Jak znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania w ciągu kilku minut od publikacji? Odpowiedź brzmi: Google News! To usługa Google polegająca na agregowaniu aktualnych wiadomości z wiarygodnych...
Czytaj
Unsplash

Blog firmowy - pole popisu dla firmy

Jeśli hasło „blogowanie” sprawia, że myślisz o internetowych pamiętnikach nastolatek, celebrytów i szafiarek, najwyższa pora zmienić wyobrażenia. Dzisiaj autorzy blogów stają się liderami opinii,...
Czytaj
Maciej Chmielowski

Pioneers Festival

Na całym świecie odbywa się wiele niesamowitych konferencji, festiwali oraz spotkań StartUp-owych. Dziś chcę się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami z odbywającego się w Wiedniu Pioneers Festival...
Czytaj
Unsplash

Komunikacja interpersonalna: model DISC

Czy potrafisz uważnie obserwować swoich klientów? Wiesz jakich zachowań oczekują od Ciebie partnerzy biznesowi? Istnieje kilka metod, które zwiększą Twoją skuteczność w relacjach interpersonalnych i...
Czytaj
Shutterstock

Czynniki wpływające na pozycję w Google - almanach marketera

Czytaj
Shutterstock

Strona dostosowana do niepełnosprawnych

Według szacunków GUS z 2009 roku ponad 40% polskiego społeczeństwa boryka się z długotrwałymi problemami zdrowotnymi. W tym gronie znajduje się również znaczny odsetek osób borykających się z...
Czytaj
Unsplash

Projektowanie landing page - podstawowe elementy

Chcesz wypromować produkt lub usługę w Internecie? Inwestujesz prawdopodobnie w pozycjonowanie, AdWords, czy też e-mail marketing. Niezbędnym elementem Twojej kampanii jest też jednak landing page....
Czytaj
Shutterstock

Poradnik - Jak tworzyć informatory pod SEO?

SEO (Search Engine Optimization - optymalizacja stron dla wyszukiwarek) to szereg działań zmierzających do wypromowania strony w internecie. SEO składa się z działań na stronie internetowej, mających...
Czytaj
Shutterstock

Jak pisać teksty dla pozycjonowania?

Teksty redagowane pod pozycjonowanie, czyli SEO, są zmorą autorów. Jak stworzyć użyteczną treść, przy jednoczesnym użyciu niezbędnych w pozycjonowaniu fraz? To pytanie zadał sobie przynajmniej raz...
Czytaj
Unsplash

Zmniejszanie zdjęć: Jak zmienić rozmiar wielu obrazów naraz?

Zdjęcia mówią więcej niż tekst. Mogłoby się wydawać, że im większy rozmiar zdjęcia tym lepiej. Jednak z dużymi zdjęciami jest również duży problem. Trudniej wysłać je np. za pomocą maila. Zbyt duże...
Czytaj
Shutterstock

Tytuły mailingu - co jest na topie?

Większość posiadaczy skrzynek mailowych kilka razy dziennie bombardowana jest wiadomościami marketingowymi. Jak wyróżnić się z tłumu? Co przyciągnie uwagę odbiorcy? Jak formułować tytuły, aby...
Czytaj
Unsplash

Jak znaleźć temat na artykuł?

Każdy piszący jakiekolwiek treści czasem dochodzi do momentu kiedy czuje, że znalezienie dobrego, ba, jakiegokolwiek tematu graniczy z cudem. Abyś uniknął takiej sytuacji podczas pisania artykułów...
Czytaj

Zapisz się na newsletter Marketing 101


Zapisz się na newsletter, a nie ominą Cię nowe artykuły!

Technologie marketingowe
pomagające zwiększać zasięgi, generować leady, automatyzować i analizować kampanie.
Dowiedz się więcej

wróć na górę