content marketing

Content marketing to dziedzina marketingu, która opiera się na dostarczaniu odbiorcy wysokojakościowych treści. W skład działań content marketingowych wchodzą zatem różnego rodzaju publikacje. Od blogów firmowych począwszy, poprzez tworzenie serwisu korporacyjnego, aż po większe publikacje. Ten rodzaj promocji opiera się jednak nie tylko na treściach tekstowych. W skład content marketingu wchodzą także działania związane z publikacją obrazu, infografik czy filmów. Skuteczność wspomnianych akcji opiera się przede wszystkim na wysokiej jakości oferowanej treści i dopasowaniu jej do prawdziwych potrzeb klienta. Działania content marketingowe wchodzą w skład inbound marketingu, czyli marketingu opartego nie na promocji, która sama trafia na klienta, ale na takim rodzaju oferowanych treści, po które odbiorca sam chce sięgnąć. W tym dziale znajdziesz artykuły odnoszące się do rodzaju treści w content marketingu, porady odnośnie tego jak je tworzyć oraz opis narzędzi, które ułatwią Ci pracę.

Content Marketing gościnny: Jak pisać na blog Marketing101?

Chcesz opublikować swój artykuł w naszym serwisie? Zastanawiasz się, jakie są nasze wymagania jakościowe i techniczne względem treści, a także jakie korzyści może Ci przynieść współpraca z nami?...
Czytaj
Krakweb

Aby skutecznie marketing prowadzić, 6 real time porad stosować musisz.

Nie tak dawno temu, w niezbyt odległej galaktyce powstał film, na którego kolejną część czekał cały świat. Gdy po dziesięciu latach wrócił na ekrany, poruszył nie tylko swoich wiernych fanów....
Czytaj
Pixabay.com

Podsumowanie roku na Marketing101

Ostatnie dwanaście miesięcy było dla nas czasem intensywnego dzielenia się marketingową wiedzą: social media marketing, Inbound marketing, czy content marketing - to tematy na których skupiliśmy się...
Czytaj
kaboompics.com

26 inspiracji na zdjęcia w tle na Facebooku

Wzrost popularności social media spowodował przyrost liczby akcji marketingowych realizowanych na portalach społecznościowych. Firmy poza własną stroną www coraz częściej posiadają też aktywnie...
Czytaj
Pixabay.com

Pomysły na świąteczny marketing Twojej firmy

Święta i marketing - jeśli ta para kojarzy Ci się tylko z centrami handlowymi i zachętą do zakupu prezentów, czas się zainspirować. Szczypta świątecznego marketingu przyda się każdej w firmie. W tym...
Czytaj
unsplash.com

Evergreen content

Marzeniem każdego marketera jest stworzenie marki, która stałaby się ikoną. Jest to proces długi, trudny i bardzo rzadko udany. Firmy pojawiają się i znikają, w najlepszym wypadku osiągając...
Czytaj

Marketing w social media - poradnik dla początkujących

Siłą marketingu w social mediach są interakcje i nawiązywanie relacji z klientami. Czy mając bloga firmowego plus konta na Facebooku, Twitterze i Instagramie wykorzystujesz możliwości jakie dają Ci...
Czytaj
www.picjumbo.com

Inbound Marketing - marketing przyszłości

Im więcej ludzi korzysta na co dzień z Internetu, tym większe znaczenie marketingu internetowego. Wszystkie zmiany zachodzą w nim dynamicznie i nie można pozwolić sobie na zastój. Co roku obowiązują...
Czytaj
Unsplash

Jak układać tekst i projektować dokumenty?

Czy wiesz, jakiego rozmiaru czcionki użyć w prezentacji, a jakiego w drukowanym dokumencie? Chcesz się dowiedzieć, ilu krojów czcionek możesz użyć na jednej stronie? I dlaczego Comic Sans nigdy nie...
Czytaj
Unsplash

Jak dzięki CMS-owi robić content marketing?

“Content is king” - twierdził Bill Gates już w 1996 roku. Te słowa nie straciły na aktualności - nie ma strony bez treści. A zatem jeśli chcesz prowadzić bloga firmy albo po prostu regularnie...
Czytaj
Fotolia

3 typy grafik, które angażują uwagę

Aż 90% informacji przekazywanych w formie obrazów jest przetwarzanych w mózgu 60.000 razy szybciej niż tekst - tak wynika z danych zebranych przez 3M Corporation i Zabisco. Połącz to z faktem, że...
Czytaj
Unsplash

7 kroków do skutecznego content marketingu

Według raportu CBOS z 2011 roku 4 na 10 Polaków nie lubi reklam i celowo ich unika, a co siódmy Polak twierdzi, że go dezinformują. Czy to oznacza, że tradycyjny marketing, który mówił wprost o...
Czytaj
Unsplash

5 kroków do sukcesu w social media

“11% Polaków przerywa seks na aktywności w social media” – podaje poradnik Marty Smagi i Tomasza Bonka*. Jak wykorzystać potencjał portali spłecznościowych? Jak zainteresować nową generację...
Czytaj
Unsplash

Blog firmowy - pole popisu dla firmy

Jeśli hasło „blogowanie” sprawia, że myślisz o internetowych pamiętnikach nastolatek, celebrytów i szafiarek, najwyższa pora zmienić wyobrażenia. Dzisiaj autorzy blogów stają się liderami opinii,...
Czytaj
Shutterstock

Czynniki wpływające na pozycję w Google - almanach marketera

Czytaj
Shutterstock

Poradnik - Jak tworzyć informatory pod SEO?

SEO (Search Engine Optimization - optymalizacja stron dla wyszukiwarek) to szereg działań zmierzających do wypromowania strony w internecie. SEO składa się z działań na stronie internetowej, mających...
Czytaj

Livechat - narzędzie sprzedaży i wsparcia klienta

Użytkownicy Internetu są leniwi - przyzwyczaili się do dużej dostępności informacji i otrzymywania błyskawicznych odpowiedzi na interesujące pytania. Użytkownik, który nie uzyska szybkiej odpowiedzi,...
Czytaj
Shutterstock

Tytuły mailingu - co jest na topie?

Większość posiadaczy skrzynek mailowych kilka razy dziennie bombardowana jest wiadomościami marketingowymi. Jak wyróżnić się z tłumu? Co przyciągnie uwagę odbiorcy? Jak formułować tytuły, aby...
Czytaj
Unsplash

Jak znaleźć temat na artykuł?

Każdy piszący jakiekolwiek treści czasem dochodzi do momentu kiedy czuje, że znalezienie dobrego, ba, jakiegokolwiek tematu graniczy z cudem. Abyś uniknął takiej sytuacji podczas pisania artykułów...
Czytaj

Zapisz się na newsletter Marketing 101


Zapisz się na newsletter, a nie ominą Cię nowe artykuły!

Technologie marketingowe
pomagające zwiększać zasięgi, generować leady, automatyzować i analizować kampanie.
Dowiedz się więcej

wróć na górę