email marketing

Email marketing jest to metoda komunikacji marketingowej wykorzystująca pocztę elektroniczną. Na wysyłanie maili musimy uzyskać zgodę użytkownika, dlatego nasze wiadomości trafiają tylko do zainteresowanych osób. Programy do email marketingu pozwalają na spersonalizowanie wiadomości, co znacznie ułatwia kontakt z naszym klientem. Codziennie w Polsce wysyłane są setki tysięcy emaili, a globalna liczba kont mailowych w 2018 roku wzrośnie do 5,2 miliarda. Daje to niesamowity potencjał marketingowy. Tym bardziej, że email marketing jest 40 razy skuteczniejszy niż działania social media. A raport DMA National Client Email Report 2015 pokazuje, że wskaźnik ROI z działań email marketingowych w 2014 roku wynosi 3800%. Czyli każda zainwestowana złotówka przyniosła 38 złotych zysku. To dość przekonujące argumenty, żeby zainteresować się tym tematem. Pomogą ci w tym poniższe artykuły.
Unsplash

W który dzień tygodnia i o której godzinie wysyłać newsletter?

Od dawna wiemy, że nie ma złotego środka dającego 100% skuteczność przy wysyłce mailingu. Analizując wyniki poszczególnych badań możemy dojść do wniosku, że istnieją jednak lepsze i gorsze dni i...
Czytaj
Unsplash

Jak stworzyć spójny mailing i landing page?

...czyli jak stworzyć stronę docelową spójną z wysyłaną wiadomością? Niejeden mailing i niejedną landing page mamy już w swoim portfolio. Kilka tygodni temu trafiliśmy jednak na wyzwanie, którego...
Czytaj

Zapisz się na newsletter Marketing 101


Zapisz się na newsletter, a nie ominą Cię nowe artykuły!

Technologie marketingowe
pomagające zwiększać zasięgi, generować leady, automatyzować i analizować kampanie.
Dowiedz się więcej

wróć na górę