facebook

Facebook stworzony przez Marka Zuckerberga jest największym na świecie serwisem społecznościowym. W samej Polsce w 2015 posiadał on około 14 milionów aktywnych kont. Wynika z tego, że około 35% osób mieszkających w Polsce ma aktywne konto w tym serwisie. Daje to niesamowite możliwości marketingowe. Na Facebooku mamy możliwość tworzenia płatnych reklam do konkretnej grupy odbiorców. Możliwość targetowania reklam jest tu bardzo precyzyjna, ponieważ serwis zbiera bardzo dużo informacji o swoich użytkownikach. Facebook pełni rolę domu mediowego oraz wydawcy, dlatego koszty emisji reklam są mniejsze niż w innych mediach. Co więcej statystyki pozwalają nam uzyskać konkretne dane na tematy takie jak zasięg, ilość kliknięć w link, ilość interakcji (polubienia strony, komentarze i polubienia postów). Konta firmowe pozwalają budować świadomości marki, “rozmawiać” z naszymi klientami, oraz informować ich na bieżąco o nowych wydarzeniach. Chcesz wiedzieć jak dobrze wykorzystać Facebooka? Przeczytaj poniższe artykuły.
Unsplash

Jak poprawnie dobrać wymiary zdjęć na Facebooka? (2016)

[aktualizacja: 2016.08.23 ] Niemal 12 milionów użytkowników w Polsce korzysta z Facebooka, z czego 57% loguje się codziennie. Ty też wykorzystujesz ten potencjał, budując wizerunek firmy poprzez...
Czytaj
http://mockdrop.io/

Instant Articles — Ukłon Facebooka w kierunku mobile

Denerwują cię długo ładujące się strony na Twoim smartfonie? Facebook ma na to sposób! Instant Articles ładują się nawet 10 razy szybciej od treści standardowej strony www. Czy w efekcie zawładną...
Czytaj
kaboompics.com

26 inspiracji na zdjęcia w tle na Facebooku

Wzrost popularności social media spowodował przyrost liczby akcji marketingowych realizowanych na portalach społecznościowych. Firmy poza własną stroną www coraz częściej posiadają też aktywnie...
Czytaj
Flickr

Jak skrócić adres fanpage na FB

Trudny do zapamiętania, mało profesjonalny. Z tym zazwyczaj kojarzy nam się przestarzały, długi adres do fanpage’a. Dlatego też, aby uniknąć oceny naszego fanpage’a po “okładce”, warto zatroszczyć...
Czytaj
Shutterstock

Zasada 70/20/10 prowadzenia fanpage’a firmy

Nie wiesz, jak prowadzić fanpage firmy? Błądzisz po omacku, piszesz, co ślina na język przyniesie…? Chcesz wiedzieć, co konkretnie publikować na Facebookowym fanpage’u firmy, by kampania przynosiła...
Czytaj

Marketing w social media - poradnik dla początkujących

Siłą marketingu w social mediach są interakcje i nawiązywanie relacji z klientami. Czy mając bloga firmowego plus konta na Facebooku, Twitterze i Instagramie wykorzystujesz możliwości jakie dają Ci...
Czytaj

Jak stworzyć dobry konkurs w Internecie?

Zorganizowanie konkursu w Internecie wydaje się sprawą banalną. Jednak wielu marketerów, nawet tych doświadczonych, często popełnia popularne błędy narażając na ryzyko promowaną przez siebie markę. W...
Czytaj

Jak zmienić nazwę fanpage 200+ polubień?

Jednym z problemów, jaki możesz napotkać prowadząc fanpage na Facebooku jest brak możliwości zmiany jego nazwy po osiągnięciu więcej niż 200-u polubień. Czasami jednak zmiana nazwy jest konieczna ze...
Czytaj
Unsplash

5 kroków do sukcesu w social media

“11% Polaków przerywa seks na aktywności w social media” – podaje poradnik Marty Smagi i Tomasza Bonka*. Jak wykorzystać potencjał portali spłecznościowych? Jak zainteresować nową generację...
Czytaj
Unsplash

Jak targetować posty na Facebooku?

Pewnie wiesz, że nastolatki rzadko kupują protezy, a przeciętnej starszej pani raczej nie zainteresujesz pozycjonowaniem stron w Google’u. Wiesz, a jednak… czy uwzględniasz to przy publikacji treści?...
Czytaj

Zapisz się na newsletter Marketing 101


Zapisz się na newsletter, a nie ominą Cię nowe artykuły!

Technologie marketingowe
pomagające zwiększać zasięgi, generować leady, automatyzować i analizować kampanie.
Dowiedz się więcej

wróć na górę