landing page

Landing page to strony niezwykle ważne dla każdej osoby, która pragnie sprzedać swój produkt, zaoferować swoje usługi czy pozyskać kontakt z klientami. Landing page zbudowany jest tak, aby przyciągać uwagę potencjalnego odbiorcy. Znaczenie ma zarówno warstwa graficzna, jak i sam tekst. Tego typu strona, ma w jasny sposób prezentować ma usługę, podmiot ją dostarczający i przede wszystkim zachęcać do działania. Ważnym elementem każdego landing page jest miejsce, w którym klient może zostawić swoje dane lub wykonać czynność, do której jest zachęcany poprzez call to action zamieszczone na landing page. O tym jak tworzyć landing page, które zachęcą i przyniosą oczekiwane efekty oraz o tym w jaki sposób dopasować je także do innych prowadzonych działań, przeczytasz w artykułach zamieszczonych w tym dziale.
Unsplash

Jak stworzyć spójny mailing i landing page?

...czyli jak stworzyć stronę docelową spójną z wysyłaną wiadomością? Niejeden mailing i niejedną landing page mamy już w swoim portfolio. Kilka tygodni temu trafiliśmy jednak na wyzwanie, którego...
Czytaj
Unsplash

Landing page - dobre praktyki projektowania

Projektowanie landing page’y nie należy do wyzwań szczególnie twórczych. Przypomina raczej układanie budowli za każdym razem z takich samych elementów, wedle tych samych zasad. Podczas wznoszenia...
Czytaj
Unsplash

Projektowanie landing page - podstawowe elementy

Chcesz wypromować produkt lub usługę w Internecie? Inwestujesz prawdopodobnie w pozycjonowanie, AdWords, czy też e-mail marketing. Niezbędnym elementem Twojej kampanii jest też jednak landing page....
Czytaj

Zapisz się na newsletter Marketing 101


Zapisz się na newsletter, a nie ominą Cię nowe artykuły!

Technologie marketingowe
pomagające zwiększać zasięgi, generować leady, automatyzować i analizować kampanie.
Dowiedz się więcej

wróć na górę