marketing

Materiały prasowe Konferencji Marketing Progress

NOWA ROLA MARKETINGU OKIEM SPECJALISTÓW - IV EDYCJA KONFERENCJI MARKETING PROGRESS

Można tam szukać inspiracji. Odnaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania. Poznać panujące trendy i przede wszystkim - czerpać wiedzę od autorytetów. Wydarzenia takie jak odbywająca się po raz czwarty...
Czytaj

Boty, indeks mobilny, rankbrain i inne nowości SEO, o których musisz wiedzieć

Dnia 23.06.2016 zakończyła się w Seattle konferencja SMX Marketing Expo Advanced June 2016. O czym poinformował nas Google? Co zmieni się wkrótce w dziedzinie SEO i marketingu online dzięki...
Czytaj
pixabay

Influencer marketing - czyli jak promować markę dzięki zasięgom innych?

O tym, że Facebook mocno tnie zasięgi przekonaliśmy się dotkliwie w 2013 r. Wprowadzony wtedy algorytm wpłynął na widoczność treści tak mocno, że nawet te, generujące wcześniej tysiące wyświetleń,...
Czytaj
Michał Michalik

Konferencja Marketing Summit 2016 Kraków - nasza relacja

Dwa dni, kilkadziesiąt prezentacji i mnóstwo wiedzy marketingowej. Tak w skrócie podsumowalibyśmy Young Marketing Summit. Jakie porady najbardziej nas zaciekawiły? Które z trendów uważamy za...
Czytaj

Content Marketing gościnny: Jak pisać na blog Marketing101?

Chcesz opublikować swój artykuł w naszym serwisie? Zastanawiasz się, jakie są nasze wymagania jakościowe i techniczne względem treści, a także jakie korzyści może Ci przynieść współpraca z nami?...
Czytaj
Devanath

Quizy - sposób na efektywny marketing wirusowy

Szukasz sposobów na zwiększenie interakcji ze strony użytkowników lub przekierowanie ich z social media do swojej strony internetowej? Zastanawiasz się, jak nie przepaść w natłoku reklam, jak przykuć...
Czytaj
StockSnap.io

Marka w social media - krótki przewodnik po Pinterest

Inspiracja, kreatywność, estetyka - to pierwsze słowa, które przychodzą na myśl gdy słyszę nazwę tego serwisu społecznościowego. Pinterest to świetne miejsce dla marek - służące do kreowania...
Czytaj
sxc

Hasztag czy hashtag? – Co to jest i komu to potrzebne?

Chcesz docierać do większej grupy odbiorców w social media? Nie wiesz jak wyszukać opinie dotyczące interesującego Cię tematu na Twitterze? A może na Instagramie chcesz oglądać tylko zdjęcia kotów, a...
Czytaj
pixabay.com

Jak prowadzić kanał na Instagramie?

Planujesz rozpocząć działalność marketingową na Instagramie? Jak w każdej strategii promocyjnej, tak i tu potrzebujesz przemyślanego planu działań. Jakie narzędzia i metody zastosować, aby wykreować...
Czytaj
Krakweb

Aby skutecznie marketing prowadzić, 6 real time porad stosować musisz.

Nie tak dawno temu, w niezbyt odległej galaktyce powstał film, na którego kolejną część czekał cały świat. Gdy po dziesięciu latach wrócił na ekrany, poruszył nie tylko swoich wiernych fanów....
Czytaj
Pixabay.com

Podsumowanie roku na Marketing101

Ostatnie dwanaście miesięcy było dla nas czasem intensywnego dzielenia się marketingową wiedzą: social media marketing, Inbound marketing, czy content marketing - to tematy na których skupiliśmy się...
Czytaj
Pixabay.com

Pomysły na świąteczny marketing Twojej firmy

Święta i marketing - jeśli ta para kojarzy Ci się tylko z centrami handlowymi i zachętą do zakupu prezentów, czas się zainspirować. Szczypta świątecznego marketingu przyda się każdej w firmie. W tym...
Czytaj
unsplash.com

Evergreen content

Marzeniem każdego marketera jest stworzenie marki, która stałaby się ikoną. Jest to proces długi, trudny i bardzo rzadko udany. Firmy pojawiają się i znikają, w najlepszym wypadku osiągając...
Czytaj

Marketing w social media - poradnik dla początkujących

Siłą marketingu w social mediach są interakcje i nawiązywanie relacji z klientami. Czy mając bloga firmowego plus konta na Facebooku, Twitterze i Instagramie wykorzystujesz możliwości jakie dają Ci...
Czytaj
www.picjumbo.com

Inbound Marketing - marketing przyszłości

Im więcej ludzi korzysta na co dzień z Internetu, tym większe znaczenie marketingu internetowego. Wszystkie zmiany zachodzą w nim dynamicznie i nie można pozwolić sobie na zastój. Co roku obowiązują...
Czytaj

Jak stworzyć dobry konkurs w Internecie?

Zorganizowanie konkursu w Internecie wydaje się sprawą banalną. Jednak wielu marketerów, nawet tych doświadczonych, często popełnia popularne błędy narażając na ryzyko promowaną przez siebie markę. W...
Czytaj
Shutterstock

Jak budować silną i przyciągającą markę miejsca?

Czy zastanawiasz się może czasem nad tym, dlaczego tylko niektóre miejsca, przyciągają jak magnes turystów i inwestorów? A dlaczego inne odpychają samych mieszkańców? Z jakiego powodu tylko nieliczne...
Czytaj
Unsplash

W który dzień tygodnia i o której godzinie wysyłać newsletter?

Od dawna wiemy, że nie ma złotego środka dającego 100% skuteczność przy wysyłce mailingu. Analizując wyniki poszczególnych badań możemy dojść do wniosku, że istnieją jednak lepsze i gorsze dni i...
Czytaj

Marcin Zaremba opowiada o “Mobile dla menedżerów”

22 maja 2015 r. będzie Dniem Mobile Menedżerów! Tego dnia światło dzienne ujrzy jedna z najbardziej wyczekiwanych publikacji tego roku - “Mobile dla Menedżerów” Marcina Zaremby, z którym rozmawia...
Czytaj
Unsplash

Jak układać tekst i projektować dokumenty?

Czy wiesz, jakiego rozmiaru czcionki użyć w prezentacji, a jakiego w drukowanym dokumencie? Chcesz się dowiedzieć, ilu krojów czcionek możesz użyć na jednej stronie? I dlaczego Comic Sans nigdy nie...
Czytaj
Shutterstock

Aktualizacje profilu firmy na LinkedIn - dobre praktyki

300 mln użytkowników z całego świata, w tym 1.7 mln profili z Polski, 22 wersje językowe i załoga licząca 5400 pracowników. O czym mowa? O LinkedIn.com, czyli "the social network for...
Czytaj
Unsplash

Zapraszamy do współpracy!

Cześć! Fajnie, że jesteś! Na pewno masz wiele do powiedzenia w tematyce marketingu - głowę pełną wiedzy marketingowej, którą możesz przekazać innym oraz doświadczenia, którymi chcesz się podzielić?...
Czytaj
Unsplash

Landing page - dobre praktyki projektowania

Projektowanie landing page’y nie należy do wyzwań szczególnie twórczych. Przypomina raczej układanie budowli za każdym razem z takich samych elementów, wedle tych samych zasad. Podczas wznoszenia...
Czytaj
Unsplash

21 porad, jak stworzyć pierwszy newsletter

Co sekundę na świecie wysyłanych jest prawie 3 miliony maili. 98% z nich to spam. Co zrobić, aby Twój newsletter nie został zaliczony do tej kategorii, a odbiorcy wręcz niecierpliwili się, kiedy...
Czytaj
Shutterstock

Zanim zaczniesz planować wydatkowanie budżetu na marketing...

Planowanie kampanii promocyjnej to duże przedsięwzięcie. Określenie budżetu to pierwszy krok tych działań, ale bynajmniej nie najważniejszy. Kampania promocyjna może pochłonąć każdą ilość pieniędzy,...
Czytaj
iStockphoto.com

Marketing automation

W erze nadmiaru komunikatów klient może łatwo zagubić się w odmętach Internetu. Co zrobić, aby zatrzymać klienta w naszej firmie? Jakich środków perswazji użyć, aby być skutecznym? Marketing...
Czytaj
Unsplash

7 kroków do skutecznego content marketingu

Według raportu CBOS z 2011 roku 4 na 10 Polaków nie lubi reklam i celowo ich unika, a co siódmy Polak twierdzi, że go dezinformują. Czy to oznacza, że tradycyjny marketing, który mówił wprost o...
Czytaj
Unsplash

5 kroków do sukcesu w social media

“11% Polaków przerywa seks na aktywności w social media” – podaje poradnik Marty Smagi i Tomasza Bonka*. Jak wykorzystać potencjał portali spłecznościowych? Jak zainteresować nową generację...
Czytaj
iStock

Na czym polega marketing usług medycznych?

Jak reklamować, żeby nie reklamować, tylko informować? To pytanie spędza sen z powiek każdemu właścicielowi gabinetu, który dostrzega korzyści płynące z marketingu medycznego. Ustawa o działalności...
Czytaj
Unsplash

Storytelling, czyli jak stworzyć porywającą historię marki

Naszą skłonność do angażowania się w struktury legend i opowieści wykorzystali tacy giganci, jak Apple, Ford czy Lego. Ten zabieg pomógł im wspiąć się na szczyt i na nim pozostać. Jak powtórzyć ich...
Czytaj
Unsplash

Blog firmowy - pole popisu dla firmy

Jeśli hasło „blogowanie” sprawia, że myślisz o internetowych pamiętnikach nastolatek, celebrytów i szafiarek, najwyższa pora zmienić wyobrażenia. Dzisiaj autorzy blogów stają się liderami opinii,...
Czytaj
Maciej Chmielowski

Pioneers Festival

Na całym świecie odbywa się wiele niesamowitych konferencji, festiwali oraz spotkań StartUp-owych. Dziś chcę się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami z odbywającego się w Wiedniu Pioneers Festival...
Czytaj
Unsplash

Komunikacja interpersonalna: model DISC

Czy potrafisz uważnie obserwować swoich klientów? Wiesz jakich zachowań oczekują od Ciebie partnerzy biznesowi? Istnieje kilka metod, które zwiększą Twoją skuteczność w relacjach interpersonalnych i...
Czytaj
Shutterstock

Czynniki wpływające na pozycję w Google - almanach marketera

Czytaj
Unsplash

Projektowanie landing page - podstawowe elementy

Chcesz wypromować produkt lub usługę w Internecie? Inwestujesz prawdopodobnie w pozycjonowanie, AdWords, czy też e-mail marketing. Niezbędnym elementem Twojej kampanii jest też jednak landing page....
Czytaj
Shutterstock

Jak pisać teksty dla pozycjonowania?

Teksty redagowane pod pozycjonowanie, czyli SEO, są zmorą autorów. Jak stworzyć użyteczną treść, przy jednoczesnym użyciu niezbędnych w pozycjonowaniu fraz? To pytanie zadał sobie przynajmniej raz...
Czytaj
Shutterstock

Tytuły mailingu - co jest na topie?

Większość posiadaczy skrzynek mailowych kilka razy dziennie bombardowana jest wiadomościami marketingowymi. Jak wyróżnić się z tłumu? Co przyciągnie uwagę odbiorcy? Jak formułować tytuły, aby...
Czytaj
Unsplash

Jak znaleźć temat na artykuł?

Każdy piszący jakiekolwiek treści czasem dochodzi do momentu kiedy czuje, że znalezienie dobrego, ba, jakiegokolwiek tematu graniczy z cudem. Abyś uniknął takiej sytuacji podczas pisania artykułów...
Czytaj

Zapisz się na newsletter Marketing 101


Zapisz się na newsletter, a nie ominą Cię nowe artykuły!

Technologie marketingowe
pomagające zwiększać zasięgi, generować leady, automatyzować i analizować kampanie.
Dowiedz się więcej

wróć na górę