poradnik

Unsplash

Jak poprawnie dobrać wymiary zdjęć na Facebooka? (2016)

[aktualizacja: 2016.08.23 ] Niemal 12 milionów użytkowników w Polsce korzysta z Facebooka, z czego 57% loguje się codziennie. Ty też wykorzystujesz ten potencjał, budując wizerunek firmy poprzez...
Czytaj
GoodFreePhotos

Triki magików w Google, czyli wyszukiwanie zaawansowane

Gigant na rynku wyszukiwarek - amerykański koncern Google inwestuje pieniądze zarobione na reklamie w wynikach wyszukiwania (Adwords to główne źródło przychodów tej korporacji) nie tylko w nowe...
Czytaj
Shutterstock

Zasada 70/20/10 prowadzenia fanpage’a firmy

Nie wiesz, jak prowadzić fanpage firmy? Błądzisz po omacku, piszesz, co ślina na język przyniesie…? Chcesz wiedzieć, co konkretnie publikować na Facebookowym fanpage’u firmy, by kampania przynosiła...
Czytaj

Jak stworzyć dobry konkurs w Internecie?

Zorganizowanie konkursu w Internecie wydaje się sprawą banalną. Jednak wielu marketerów, nawet tych doświadczonych, często popełnia popularne błędy narażając na ryzyko promowaną przez siebie markę. W...
Czytaj

Jak zmienić nazwę fanpage 200+ polubień?

Jednym z problemów, jaki możesz napotkać prowadząc fanpage na Facebooku jest brak możliwości zmiany jego nazwy po osiągnięciu więcej niż 200-u polubień. Czasami jednak zmiana nazwy jest konieczna ze...
Czytaj
Unsplash

Jak stworzyć spójny mailing i landing page?

...czyli jak stworzyć stronę docelową spójną z wysyłaną wiadomością? Niejeden mailing i niejedną landing page mamy już w swoim portfolio. Kilka tygodni temu trafiliśmy jednak na wyzwanie, którego...
Czytaj
Unsplash

Jak układać tekst i projektować dokumenty?

Czy wiesz, jakiego rozmiaru czcionki użyć w prezentacji, a jakiego w drukowanym dokumencie? Chcesz się dowiedzieć, ilu krojów czcionek możesz użyć na jednej stronie? I dlaczego Comic Sans nigdy nie...
Czytaj
Shutterstock

Aktualizacje profilu firmy na LinkedIn - dobre praktyki

300 mln użytkowników z całego świata, w tym 1.7 mln profili z Polski, 22 wersje językowe i załoga licząca 5400 pracowników. O czym mowa? O LinkedIn.com, czyli "the social network for...
Czytaj
Unsplash

Landing page - dobre praktyki projektowania

Projektowanie landing page’y nie należy do wyzwań szczególnie twórczych. Przypomina raczej układanie budowli za każdym razem z takich samych elementów, wedle tych samych zasad. Podczas wznoszenia...
Czytaj
Unsplash

21 porad, jak stworzyć pierwszy newsletter

Co sekundę na świecie wysyłanych jest prawie 3 miliony maili. 98% z nich to spam. Co zrobić, aby Twój newsletter nie został zaliczony do tej kategorii, a odbiorcy wręcz niecierpliwili się, kiedy...
Czytaj
Shutterstock

Zanim zaczniesz planować wydatkowanie budżetu na marketing...

Planowanie kampanii promocyjnej to duże przedsięwzięcie. Określenie budżetu to pierwszy krok tych działań, ale bynajmniej nie najważniejszy. Kampania promocyjna może pochłonąć każdą ilość pieniędzy,...
Czytaj
Fotolia

3 typy grafik, które angażują uwagę

Aż 90% informacji przekazywanych w formie obrazów jest przetwarzanych w mózgu 60.000 razy szybciej niż tekst - tak wynika z danych zebranych przez 3M Corporation i Zabisco. Połącz to z faktem, że...
Czytaj
Unsplash

Jak targetować posty na Facebooku?

Pewnie wiesz, że nastolatki rzadko kupują protezy, a przeciętnej starszej pani raczej nie zainteresujesz pozycjonowaniem stron w Google’u. Wiesz, a jednak… czy uwzględniasz to przy publikacji treści?...
Czytaj
Shutterstock

Jak dodać stronę do Google News?

Jak znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania w ciągu kilku minut od publikacji? Odpowiedź brzmi: Google News! To usługa Google polegająca na agregowaniu aktualnych wiadomości z wiarygodnych...
Czytaj
Unsplash

Blog firmowy - pole popisu dla firmy

Jeśli hasło „blogowanie” sprawia, że myślisz o internetowych pamiętnikach nastolatek, celebrytów i szafiarek, najwyższa pora zmienić wyobrażenia. Dzisiaj autorzy blogów stają się liderami opinii,...
Czytaj
Maciej Chmielowski

Pioneers Festival

Na całym świecie odbywa się wiele niesamowitych konferencji, festiwali oraz spotkań StartUp-owych. Dziś chcę się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami z odbywającego się w Wiedniu Pioneers Festival...
Czytaj
Unsplash

Komunikacja interpersonalna: model DISC

Czy potrafisz uważnie obserwować swoich klientów? Wiesz jakich zachowań oczekują od Ciebie partnerzy biznesowi? Istnieje kilka metod, które zwiększą Twoją skuteczność w relacjach interpersonalnych i...
Czytaj
Shutterstock

Strona dostosowana do niepełnosprawnych

Według szacunków GUS z 2009 roku ponad 40% polskiego społeczeństwa boryka się z długotrwałymi problemami zdrowotnymi. W tym gronie znajduje się również znaczny odsetek osób borykających się z...
Czytaj
Unsplash

Projektowanie landing page - podstawowe elementy

Chcesz wypromować produkt lub usługę w Internecie? Inwestujesz prawdopodobnie w pozycjonowanie, AdWords, czy też e-mail marketing. Niezbędnym elementem Twojej kampanii jest też jednak landing page....
Czytaj
Shutterstock

Poradnik - Jak tworzyć informatory pod SEO?

SEO (Search Engine Optimization - optymalizacja stron dla wyszukiwarek) to szereg działań zmierzających do wypromowania strony w internecie. SEO składa się z działań na stronie internetowej, mających...
Czytaj

Livechat - narzędzie sprzedaży i wsparcia klienta

Użytkownicy Internetu są leniwi - przyzwyczaili się do dużej dostępności informacji i otrzymywania błyskawicznych odpowiedzi na interesujące pytania. Użytkownik, który nie uzyska szybkiej odpowiedzi,...
Czytaj
Shutterstock

Jak pisać teksty dla pozycjonowania?

Teksty redagowane pod pozycjonowanie, czyli SEO, są zmorą autorów. Jak stworzyć użyteczną treść, przy jednoczesnym użyciu niezbędnych w pozycjonowaniu fraz? To pytanie zadał sobie przynajmniej raz...
Czytaj
Unsplash

Zmniejszanie zdjęć: Jak zmienić rozmiar wielu obrazów naraz?

Zdjęcia mówią więcej niż tekst. Mogłoby się wydawać, że im większy rozmiar zdjęcia tym lepiej. Jednak z dużymi zdjęciami jest również duży problem. Trudniej wysłać je np. za pomocą maila. Zbyt duże...
Czytaj
Shutterstock

Tytuły mailingu - co jest na topie?

Większość posiadaczy skrzynek mailowych kilka razy dziennie bombardowana jest wiadomościami marketingowymi. Jak wyróżnić się z tłumu? Co przyciągnie uwagę odbiorcy? Jak formułować tytuły, aby...
Czytaj
Unsplash

Jak znaleźć temat na artykuł?

Każdy piszący jakiekolwiek treści czasem dochodzi do momentu kiedy czuje, że znalezienie dobrego, ba, jakiegokolwiek tematu graniczy z cudem. Abyś uniknął takiej sytuacji podczas pisania artykułów...
Czytaj

Zapisz się na newsletter Marketing 101


Zapisz się na newsletter, a nie ominą Cię nowe artykuły!

Technologie marketingowe
pomagające zwiększać zasięgi, generować leady, automatyzować i analizować kampanie.
Dowiedz się więcej

wróć na górę