pozycjonowanie

Pozycjonowanie to działanie, którego celem jest sprawienie by dana witryna mogła być łatwo zaindeksowana przez wyszukiwarki i wystąpiła w niej na wysokich pozycjach. W praktyce oznacza to, że dzięki pozycjonowaniu użytkownik wpisując dane hasło w swoją wyszukiwarkę łatwiej odnajdzie witrynę. Jeśli ukaże mu się kilka wyników, bardziej prawdopodobnie zdecyduje się on na wybór jednego z tych, które pokazały mu się jako pierwsze. Wbrew pozorom działanie wyszukiwarki nie jest przypadkowe. Na pozycję strony w wyszukiwarce ma wpływ szereg zróżnicowanych czynników. Część z nich dotyczy budowy samego serwisu i odpowiedniego dopasowania słów kluczowych, dobrego tytułu i ciekawie napisanego opisu (description). Kolejne odnoszą się do samego tekstu i jego poszczególnych elementów. Jeszcze inne związane będą z reakcjami na tekst. Ilością udostępnień i powołaniami na dany link w serwisach zewnętrznych. Pozycjonowanie ma więc na celu zwiększenie widoczności w wyszukiwarce i w efekcie liczby wejść na stronę, umożliwienie łatwego dotarcia do serwisu. W praktyce przyczynić się to może do kolejnych dobrych wyników, także tych związanych ze sprzedażą. Z artykułów zgromadzonych pod tym tagiem dowiesz się w jaki sposób pozycjonować swoją stronę i jakie czynniki są kluczowe do zajęcia przez nią dobrego miejsca w wyszukiwarce.
Krakweb, Justyna Woszczyna

Optymalizacja strony dla SEO: 10 złotych zasad AD 2017

Niemal 3 lata temu opublikowałem tekst pt. "Czynniki wpływające na pozycję w Google - almanach marketera". Od tego czasu wiele zmieniło się w pozycjonowaniu i optymalizacji. Dziś prezentuję krótką,...
Czytaj
shutterstock.com

Jak wyglądają nowe wyniki wyszukiwania?

Sprawdź jak w najbliższym czasie będą wyglądały wyniki wyszukiwania w Google. Nie daj się zaskoczyć i bądź przygotowany na zmiany, a Twój content znajdzie się wysoko w wynikach...
Czytaj
www.picjumbo.com

Inbound Marketing - marketing przyszłości

Im więcej ludzi korzysta na co dzień z Internetu, tym większe znaczenie marketingu internetowego. Wszystkie zmiany zachodzą w nim dynamicznie i nie można pozwolić sobie na zastój. Co roku obowiązują...
Czytaj
Unsplash

Jak dzięki CMS-owi robić content marketing?

“Content is king” - twierdził Bill Gates już w 1996 roku. Te słowa nie straciły na aktualności - nie ma strony bez treści. A zatem jeśli chcesz prowadzić bloga firmy albo po prostu regularnie...
Czytaj
Unsplash

Zmiana algorytmu Google: Responsywność a pozycjonowanie

Uwaga, ważna informacja dla web designerów i pozycjonerów! Google powiadamia o zmianach w algorytmie! Strony, które nie spełniają wymagań responsywności, będą miały duże problemy. Jeśli jesteś...
Czytaj
Shutterstock

Jak dodać stronę do Google News?

Jak znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania w ciągu kilku minut od publikacji? Odpowiedź brzmi: Google News! To usługa Google polegająca na agregowaniu aktualnych wiadomości z wiarygodnych...
Czytaj
Shutterstock

Czynniki wpływające na pozycję w Google - almanach marketera

Czytaj
Shutterstock

Poradnik - Jak tworzyć informatory pod SEO?

SEO (Search Engine Optimization - optymalizacja stron dla wyszukiwarek) to szereg działań zmierzających do wypromowania strony w internecie. SEO składa się z działań na stronie internetowej, mających...
Czytaj
Shutterstock

Jak pisać teksty dla pozycjonowania?

Teksty redagowane pod pozycjonowanie, czyli SEO, są zmorą autorów. Jak stworzyć użyteczną treść, przy jednoczesnym użyciu niezbędnych w pozycjonowaniu fraz? To pytanie zadał sobie przynajmniej raz...
Czytaj

Zapisz się na newsletter Marketing 101


Zapisz się na newsletter, a nie ominą Cię nowe artykuły!

Technologie marketingowe
pomagające zwiększać zasięgi, generować leady, automatyzować i analizować kampanie.
Dowiedz się więcej

wróć na górę