SEO

SEO to skrót, pod którym kryją się wszelkie działania i techniki odpowiadające za łatwe wyszukiwanie danej witryny i za jej pozycję w wyszukiwarkach. Techniki SEO to działania oparte na odpowiednim dopasowaniu słów kluczowych i takim dobrze optymalizacji, która sprawi, że strona nie tylko będzie łatwa do odnalezienia ale przede wszystkim będzie stanowić idealną odpowiedź na pytanie zadane w wyszukiwarce. Do działań związanych z SEO zalicza się zarówno ingerencję w pojedyncze treści publikowane na stronie, jak i wprowadzenie zmian w jej całości. SEO nie można jednak mylić ze spamem, którego przykładem jest masowe linkowanie do stron czy też tworzeniem farm linków. Takie działania uznawane są przez wyszukiwarkę Google za niepożądane, a sama strona jest za nie karana. W naszych artykułach znajdziesz wiedzę niezbędną, do skutecznego wprowadzenia optymalizacji SEO. Dowiesz się jakie są dobre praktyki i czego unikać jeśli chodzi o pozycjonowanie.
Krakweb, Justyna Woszczyna

Optymalizacja strony dla SEO: 10 złotych zasad AD 2017

Niemal 3 lata temu opublikowałem tekst pt. "Czynniki wpływające na pozycję w Google - almanach marketera". Od tego czasu wiele zmieniło się w pozycjonowaniu i optymalizacji. Dziś prezentuję krótką,...
Czytaj

Boty, indeks mobilny, rankbrain i inne nowości SEO, o których musisz wiedzieć

Dnia 23.06.2016 zakończyła się w Seattle konferencja SMX Marketing Expo Advanced June 2016. O czym poinformował nas Google? Co zmieni się wkrótce w dziedzinie SEO i marketingu online dzięki...
Czytaj
shutterstock.com

Jak wyglądają nowe wyniki wyszukiwania?

Sprawdź jak w najbliższym czasie będą wyglądały wyniki wyszukiwania w Google. Nie daj się zaskoczyć i bądź przygotowany na zmiany, a Twój content znajdzie się wysoko w wynikach...
Czytaj
Maciej Chmielowski

Czy warto było przyjść na spotkanie semKRK#1?

W Krakowie brakuje cyklicznych spotkań z zakresu SEM. Pustkę tą może wypełnić semKRK, którego pierwsza edycja już za nami. Mamy nadzieję, że temat będzie kontynuowany. Po frekwencji widać, że...
Czytaj

Marketing w social media - poradnik dla początkujących

Siłą marketingu w social mediach są interakcje i nawiązywanie relacji z klientami. Czy mając bloga firmowego plus konta na Facebooku, Twitterze i Instagramie wykorzystujesz możliwości jakie dają Ci...
Czytaj
www.picjumbo.com

Inbound Marketing - marketing przyszłości

Im więcej ludzi korzysta na co dzień z Internetu, tym większe znaczenie marketingu internetowego. Wszystkie zmiany zachodzą w nim dynamicznie i nie można pozwolić sobie na zastój. Co roku obowiązują...
Czytaj
Unsplash

Jak dzięki CMS-owi robić content marketing?

“Content is king” - twierdził Bill Gates już w 1996 roku. Te słowa nie straciły na aktualności - nie ma strony bez treści. A zatem jeśli chcesz prowadzić bloga firmy albo po prostu regularnie...
Czytaj
Unsplash

Zmiana algorytmu Google: Responsywność a pozycjonowanie

Uwaga, ważna informacja dla web designerów i pozycjonerów! Google powiadamia o zmianach w algorytmie! Strony, które nie spełniają wymagań responsywności, będą miały duże problemy. Jeśli jesteś...
Czytaj
Shutterstock

Jak dodać stronę do Google News?

Jak znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania w ciągu kilku minut od publikacji? Odpowiedź brzmi: Google News! To usługa Google polegająca na agregowaniu aktualnych wiadomości z wiarygodnych...
Czytaj
Shutterstock

Czynniki wpływające na pozycję w Google - almanach marketera

Czytaj
Shutterstock

Poradnik - Jak tworzyć informatory pod SEO?

SEO (Search Engine Optimization - optymalizacja stron dla wyszukiwarek) to szereg działań zmierzających do wypromowania strony w internecie. SEO składa się z działań na stronie internetowej, mających...
Czytaj
Shutterstock

Jak pisać teksty dla pozycjonowania?

Teksty redagowane pod pozycjonowanie, czyli SEO, są zmorą autorów. Jak stworzyć użyteczną treść, przy jednoczesnym użyciu niezbędnych w pozycjonowaniu fraz? To pytanie zadał sobie przynajmniej raz...
Czytaj

Zapisz się na newsletter Marketing 101


Zapisz się na newsletter, a nie ominą Cię nowe artykuły!

Technologie marketingowe
pomagające zwiększać zasięgi, generować leady, automatyzować i analizować kampanie.
Dowiedz się więcej

wróć na górę