Virale i marketing wideo w służbie CSR

Prezentujemy wakacyjne zestawienie ciekawych i niebanalnych filmów związanych z branżą video marketingu. Większość z nich jest powszechnie znana, ale dziś spróbujemy odczytać ich CSRowy przekaz.
Foto: pixabay
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 2 minuty
pixabay
Tylko dla orłów

Tylko dla orłów ;)


Artykuł dostępny tylko dla 2491 subskrybentów Marketing101. Żeby czytać dalej podaj Twój biznesowy adres mail. Nie martw się - nie spamujemy ;) Wysyłamy wartościowe materiały i zawsze możesz się wypisać! Jeżeli jesteś już subskrybentem - podaj mail, a uzyskasz dostęp do artykułu.

PS. Podaj proszę Twój istniejący adres mail. Podanie nieistniejącej skrzynki niestety nie wystarczy do uzyskania dostępu - potrzebne jest potwierdzenie subskrypcji :).

PS. Ty też możesz zbierać leady dzięki technologii dostarczanej przez Krakweb

Komisja Europejska określa CSR (ang. corporate social responsibility) jako społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstw i definiuje jako „odpowiedzialność przedsiębiorstw za ich wpływ na społeczeństwo”. Ów wpływ ma miejsce w wielu dziedzinach prowadzonej działalności, bardzo często bazuje jednak na silnej koncentracji na otoczeniu.

Niezwykle podoba mi się trend, który stawia na pokazywanie wartościowych treści, zgodnych z CSR, odchodzący od komunikowania: “Spójrz, mój produkt jest najlepszy! Nie możesz się bez niego obejść”. Wybrałam więc 10 produkcji, do których często wracam i które uważam za doskonałą inspirację dla każdego.

Nivea stawia na wartości edukacyjne kierowane głównie do dzieci, Always i Dove wspierają kobiety oraz pokazują siłę i potencjał w nich tkwiący. WestJet komunikuje, że Święta to naprawdę magiczny czas,

O tym, że reklama nie musi być nudna i może pomagać w edukacji najmłodszych świetnie obrazuje NIVEA. Dziś w dwóch klipach.

NIVEA SUN KIDS - The Protection Ad

NIVEA DOLL

Always #LikeAGirl

Kampania, do której wracam bardzo często. A jednak za każdym razem budzi ogromne emocje.

Dove Real Beauty

Dlaczego kobiety postrzegają się w bardziej negatywny sposób niż postrzega je ich otoczenie? Czy to brak wiary w siebie czy kompleksy?

WestJet Christmas Miracle

Takich prezentów pod choinką, jakie swoim pasażerom zapewnił WestJet można pozazdrościć :)

Rok później linie WestJet powtórzyły swoją akcję ze świątecznym cudem. W drugiej edycji pomocnicy świętego Mikołaja rozdawali prezenty na Dominikanie:

DHL

Trollowanie na najwyższym poziomie. Łatwy i tani sposób, by uprzykrzyć życie konkurencji.

Evian

Zatańcz jak dziecko, poczuj się jak dziecko :) Evian prezentuje kampanię “Live young”

Disney Characters Surprise Shoppers

Pozostajemy w roztańczonym nastroju i zmieniamy dzieciaki na roztańczone postacie prosto od Disneya. Rzuciłbyś taneczne wyzwanie Myszce Miki?

Na zakończenie dwa filmy, które zapewnią Wam szybsze bicie serca.

Telekinetic Coffee Shop Surprise

Czy wiesz dlaczego warto uważać w kawiarni i nie zadzierać z nieodpowiednimi osobami? Wierzysz w magię? Grupa aktorów pozwoliła klientom pewnej kawiarni poczuć się niczym w scenie z filmu. Niekoniecznie komedii….

Test Drive | Pepsi Max

Ostra jazda, szybka akcja i gwałtowne wzrosty ciśnienia, czyli ”Z kim ja jadę wg. Pepsi Max”.

Który z filmów podoba Ci się najbardziej? A może masz własne typy? Podziel się z nami swoimi pomysłami i zainspiruj innych czytelników! :)

 

Zapisz się na newsletter Marketing 101


Zapisz się na newsletter, a nie ominą Cię nowe artykuły!

Technologie marketingowe
pomagające zwiększać zasięgi, generować leady, automatyzować i analizować kampanie.
Dowiedz się więcej

wróć na górę