Zdjęcia w tle na Facebooka, czyli cover photos

Wzrost popularności social media spowodował przyrost liczby akcji marketingowych realizowanych na portalach społecznościowych. Firmy poza własną stroną www coraz częściej posiadają też aktywnie prowadzony profil na Facebooku, w którym klienci mogą śledzić nowości dotyczące firmy. Jednym z najważniejszych elementów kreacji fanpage jest zdjęcie w tle. Może ono być więcej niż tylko okładką. Zobacz jak zdjęcie w tle może realizować funkcje informacyjne i promocyjne.
Foto: kaboompics.com
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 12 minut
kaboompics.com

Cover photo, czyli duże zdjęcie w tle to element fanpage o dużym potencjale marketingowym. W tym artykule przedstawię sposoby na jego wykorzystanie w celach marketingowych. Zdjecie w tle może być ciekawym uzupełnieniem prowadzonej kampanii marketingowej, narzędziem eksponującym cechy marki, miejscem gdzie po raz kolejny zostanie przedstawiona oferta.

Pewnie zauważasz na codzień zainteresowanie marketerów tą częścią facebookowej przestrzeni. Po wejściu na profil marki pierwszą rzeczą jaka rzuca się w oczy jest właśnie cover photo. Kiedyś spychane do roli tła, dziś jest jednym z kluczowych elementów profilu. Odbiorca po odwiedzeniu fanpage'a skanuje wzrokiem cover photo i w ciągu kilku sekund decyduje czy chce pozostać w tym miejcu na dłużej. To właśnie walory estetyczne w znacznej mierze decydują czy odwiedzający będzie chciał zapoznać się z treścią publikowaną przez markę. Ludzka pomysłowość nie zna granic także w tym przypadku. Jedni stawiają na prostotę, a inni na humor. A co Ty wybierzesz dla siebie i dla swojego profilu firmowego? Przyjrzyj się rozwiązaniom, które chcę Ci zaproponować!

Prostota jest piękna

W dobie ogromnego natłoku reklam i kolorowych bannerów, szczelnie zapełniających otaczającą nas przestrzeń, proste rozwiązania są miłą odskocznią - to właśnie jasny i czytelny przekaz wyróżnia się względem innych, nafaszerowanych kolorami i kształtami. Dzięki ograniczeniu zbędnych elementów łatwo wyeksponujesz najważniejsze treści.

Przykład: Poniżej możesz zobaczyć fanpage firmy Squarespace - na prostym tle jest zdanie wyrażające w klarowny sposób hasło, opisujące ofertę firmy: Bulid it Beautiful. To stwierdzenie wzbudza w odwiedzającym pozytywne uczucia, sygnalizuje, że marka przykłada dużą uwagę do estetyki oraz jakości oferowanych rozwiązań. Często jest to element przesądzający o decyzji o zakupie produktów lub usług konkretnej firmy.

Zdjęcie w tle Squarespace

Zrzut strony przedstawiający zdjęcie w tle na profilu Squarespace - https://www.facebook.com/squarespace/?fref=ts

Przykład: Pantone - instytucja znana z corocznego przedstawienia koloru na nadchodzący rok, użyla go także jako elementu zdjęcia w tle. Kolory roku 2016 współgrają ze zdjeciem profilowym. Jednocześnie zdjęcie w tle zawiera informacje o ich numerze w palecie Pantone. 

Zdjęcie w tle Pantone

Zrzut strony przedstawiający zdjęcie w tle profilu Pantone - https://www.facebook.com/PantoneColor/ 

Piktogramy w cover photo

Zdjęcie w tle może posłużyć do eksponowania usług firmy. Jednym z narzędzi to umożliwiających są piktogramy. Choć można powiedzieć, że poprzednie przykłady eksponują działalnośc firmy - chociażby przez podkreślenie hasła, czy prezentacje kolorów i ich numerów. Jednak to własnie zastosowanie prosych znaków graficznych pozwala na pełne przedstawienie oferty. Już jeden piktogram w połączeniu z dobrze dobranym hasłem wystarczy do nakreślenia w głowie odbiorcy funkcjonalności narzędzia i korzyści z nich wynikających. 

Przykład: W przypadku Social Media Explorer proste grafiki pokazują możliwości jakie daje firma. Całość jest spójna kolorystycznie i nawiązuje do loga, przedstawionego w zdjęciu profilowym. 

Zdjęcie w tle Social media explorer

Zrzut przedstawiający zdjęcie w tle profilu Social Media Explorer - https://www.facebook.com/socialmediaexplorer/


Przykład: W podobny sposób swoją ofertę zaprezentowała marka Visually. Warto zauważyć, że tło to nie tylko katalog zawierający ofertę firmy, w którym wymienione są konkretne oferowane usługi, ale też zawiera ono loga marek, z którymi firma współpracuje. To jeden z możliwych sposobów na uwiarygodnienie swojego wizerunku, a zarazem przedstawienie portfolio wcześniejszych realizacji. Dzięki przywołaniu marek, oferta staje się także ciekawsza dla potencjalnego klienta. Udane realizacje to najlepsza rekomendacja usług.

Zdjęcie w tle Visually

Zrzut przedstawiający zdjęcie w tle na fanpage'u Visually - https://www.facebook.com/visually/?fref=ts 

Szczypta humoru w poważnych sprawach

Muzea, galerie i instytucje powiązane ze sztuką także prowadzą swoje profile na Facebooku. Przedstawiając swoją działalność, podobnie jak inni użytkownicy pragną przykuć uwagę? Jak zrobić to tak, by zainteresować odbiorcę? Niebezpośredni przekaz to jedna z najlepszych możliwości. Zwraca uwagę i zachęca do zapoznania się z działalnością instytucji. 

Prezentacja działalności firmy nie zawsze musi opierać się na przedstawionych wcześniej schematach. Chcąc pokazać działalność artystyczną niekoniecznie należy przedstawić najważniejsze dzieła czy fotografie z wydarzeń. Tło Institute of Contemporary Art w Londynie pokazuje, jak w atrakcyjny sposób przybliżyć działalność artystyczną odbiorcom. Zdjęcie, choć utrzymane w monochromatycznej tonacji, przykuwa uwagę. Niesztandarowe podejście zaróowno do prezentacji logo, jak i do samego zdjęcia w tle, wpływa na postrzeganie profilu. Sztuka nie została przedstawiona jako zjawisko bardzo poważne i zamknięte we sztywne ramy. Zdjęcie sprawia, że ma się ochotę samemu poznać działalność instytucji. 

Zdjęcie w tle ICA

Zrzut przedstawiający zdjęcie w tle profilu ICA - https://www.facebook.com/icalondon/?fref=photo 

Nie jest łatwo zainteresować najmlodszych odbiorców nauką. Jednak Muzeum Nauki w Bostonie miało nie tylko ciekawy pomysł na wystawę, ale też na zdjęcie w tle ją promujące. Postać z popularnej bajki, pokazana w żartobliwy sposób to jeden z bardziej trafionych sposobów na promocję.

 

Zdjęcie w tle Muzeum Nauki w Bostonie

Zrzut przedstawiający zdjęcie w tle profilu Muzeum Nauki w Bostonie - https://www.facebook.com/museumofscience/?fref=ts

Ważne wydarzenia

Tło może posłużyć do promocji wydarzenia w ramach kampanii marketingowej. Specjalistą w używaniu zdjęcia w tle do promocji wydarzenia stał się Red Bull. Organizuje on wydarzenia, które mogą być wzorem, jeśli chodzi o oglądalność i frekwencję uczestników. Elementem kampanii promocyjnej wydarzeń Red Bull jest umieszczanie charakterystycznych zdjęć w tle, nawiązujących do ostatnich lub nadchodzących wydarzeń. Jednym z przykładów był kadr ze skoku Felixa Baumgartnera z wysokości 38 km (sławny pierwszy skok ze stratosfery). Obecnie na profilu marki znaleźć można zdjęcie w tle, nawiązujące do zimowych sportów ekstremalnych z którymi identyfikowany jest marka Red Bull

Zdjęcie w tle RedBull

Zrzut przedstawiający zdjęcie w tle profilu Red Bull - https://www.facebook.com/redbull/?fref=ts 

Możesz też wykorzystać wydarzenia nie zorganizowane pod konkretną marką. Imprezy ogólnoświatowe są dobrą do tego okazją. Świetnie nadają się do tego imprezy sportowe, które cieszą się dużą popularnością. Coca-Cola była sponsorem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Brazylii i przygotowała specjalne cover photo na tą okazję. Zdjęcie to jest elementem kampanii marketingowej, angażującej potencjalnych klientów. Nie musisz być sponsorem wydarzenia, by móc korzystać z jego dobrodziejstw! Największe koncerny płacą duże pieniądze za możliwość lokowania swoich produktów w trakcie takich wydarzeń. Wystarczy jednak, że wykażesz się pomysłowością i możesz użyć ich do własnych celów marketingowym, np. poprzez zorganizowanie konkursu. W takim wypadku tło może też pełnić rolę call to action. Jeśli panujesz zoorganizowanie konkursu, informacje jak zorganizować go w internecie znajdziesz tu: https://www.marketing101.pl/konkursy-internetowe

Jednak nie tylko wielkie wydarzenia sportowe są okazją do zmiany tła. Innym wariantem są wydarzenia cykliczne i powszechne, np. takie jak święta. Okres Świąt Bożego Narodzenia jest stałym elementem kampanii reklamowych. Wszystkie największe marki przygotowują w tym czasie coś specjalnego. Więcej na ten temat możesz przeczytać w artykule o marketingu świątecznym: https://www.marketing101.pl/kartki-swiateczne-i-marketing-swiateczny Kolejną z możliwości podkreślenia Świątecznego nastroju jest przygotowanie odpowiedniego tła. 

 

Zdjęcie w tle Coca-Coli

Zrzut przedstawiający zdjęcie w tle profilu Coca-Cola - https://www.facebook.com/cocacolapoland

Zdjęcie w tle TK Maxx

Zrzut przedstawiający zdjęcie w tle TK Maxx - https://www.facebook.com/TKMaxxPL/

Powyższe zdjęcia nie tylko utrzymane są w świątecznym klimacie, ale także wpisują się w całość świątecznej kampanii poprzez przedstawienie jej najważniejszych haseł, postaci czy elementów z nią kojarzonych. 

Branding w cover photo

Mocne marki budzą wyraziste skojarzenia. Budowanie świadomości marki (ang. branding) polega na stworzeniu pozytywnego wizerunku oraz grupy skojarzeń, które klienci łączą z daną marką. Świetnym przykładem jest tutaj firma Ray-Ban. Gdy słyszymy hasło Ray-Ban od razu wyobrażamy sobie okulary. Jak więc mógł wyglądać profil tej firmy na facebooku? W cover nie musi być zawarte zdjęcie konkretnego modelu. Wystarczy rysunek okularów i każdy odwiedzający wie, że jest to jak najbardziej zgodne z profilem działalności przedsiębiorstwa - warto również zauważyć, że kształt okularów na rysunku nawiązuje do jednego z najbardziej znanych modeli marki. 

Zdjęcie w tle Ray-Ban

 Zrzut przedstawiający fanpage marki Ray-Ban - https://www.facebook.com/RayBan/?fref=ts 

Wartości marki i cechy samych produktów silnie podkreślają także marki motoryzacyjne. Często stosowanym przez nie zabiegiem jest umieszczenie jako zdjecia w tle konkretnego modelu samochodu i pokazanie jego zalet. Może to zostać pokazane nie wprost - poprzez przedstawienie w konkretny sposób. Widoczne to jest między innymi na przykładzie Land Rovera:

 

Zdjęcie w tle Land Rover

Zrzut przedstawiający zdjęcie w tle profilu Land Rover Polska - https://www.facebook.com/landroverpolska/ 

Ukazanie zdjęcia samochodu na tle zaśnieżonej, górskiej drogi, sprawia, że produkt zaczyna kojarzyć się z niezawodnością i możliwością pokonania niełatwych tras. Inaczej przedstawione zostało auto marki Volvo.

Zdjęcie w tle Volvo

Zrzut przedstawiający zdjęcie w tle profilu Volvo - https://www.facebook.com/Volvo/?fref=ts 

Zdjęcie nowoczesnego samochodu, ukazanego na tle miasta to nie tylko ekspozycja cech produktu, ale też odwołanie do aktualnej kampanii promującej nowy model. 

Tło jako portfolio

Widzisz, że cover photo może pokazać najważniejsze cechy produktu, marki, zaprezentować także oferte. Może też stać się pewnego rodzaju prostym portfolio. Szczególnie widoczne jest to w przypadku programów graficznych. Cover Photo to pokaz możliwości, jakie one dają.

Adobe Photoshop to ikona w dziedzinie oprogramowania. Photoshop jest potężnym narzędziem powszechnie używanym do edycji zdjęć. Poprzez swoją użyteczność przeszedł do popkultury. Co więc innego mogło się znaleźć w tle? Symboliczne ukazanie zdolności tego programu.

Zdjęcie w tle Adobe Photoshop

Zrzut zdjęcia w tle profilu Adobe Photoshop - https://www.facebook.com/Photoshop/

 Podobne zastosowanie zdjęcia w tle można znaleźć na profilu Corel Draw. Kreatywny obrazek kojarzy się z możliwościami jakie daje program.

Zdjęcie w tle Corel

 Zrzut przedstawiający zdjęcie w tle profilu Corel - https://www.facebook.com/Corel/

Lifestyle cover photo

Za pomocą zdjęcia w tle marki promują zachowania, które są bezpośrednio związane z używaniem ich produktów. Jeśli więc firma Nike dostarcza obuwie sportowe to naturalnym jest, że promuje aktywność fizyczną. W trakcie uprawiania sportu zachęca do używania własnych butów. Na jej profilu znajdziemy cover photo, które zachęca do uprawiania sportu poprzez znane i kojarzone z marką hasło: Just do it. 

 

 Zdjęcie w tle Nike

Zrzut przedstawiający zdjęcie w tle profilu Nike - https://www.facebook.com/nike/ 

Także i zdjęcie w tle marki Reebok stanowi nawołanie do aktywności. Przedstawione są na nim osoby podczas wykonywania ćwiczeń.  

Zdjęcie w tle Reebok

Zrzut przedstawiający zdjęcie w tle profilu Reebok - https://www.facebook.com/ReebokPoland/?fref=ts 

 

Zdjęcie profilowe + tło = spójna całość

Poza tłem ważnym elementem profilu na Facebooku jest zdjęcie profilowe. Niektóre marki łączą jedno z drugim, w zdjęciu profilowym umieszczając kluczowy element. Może to być logo, znak lub najbardziej charakterystyczny aspekt danej marki. Doskonale obrazuje to poniższy przykład Forda Mustanga. Samochód znajduje się w obrębie zdjęcia profilowego, a pozostała część wygląda jak fragment tła. Razem tworzą jedną, spójną całość.

Zdjęcie w tle Ford Mustang

Zrzut zdjęcia w tle profilu Ford Mustang - https://www.facebook.com/fordmustang/

Innym wariantem jest umieszczenie charakterystycznego elementu marki w obrębie zdjęcia profilowego, natomiast przestrzeń w tle zarezerwowana jest dla wykonania czynności związanej z produktem. Przykładem jest tu piwo Carlsberg. Zamknięta butelka w zdjęciu profilowym jest nawiązaniem do pełnego kufla w cover photo.Ciekawy kształt ma także piana samego piwa, która pokazuje zimowe elementy, nawiązując do obecnej pory roku. Dopasowanie zdjęć nie jest jednak łatwym zadaniem. Nieco porad odnośnie ich odpowiedniego rozmiaru znajdziesz w artykule: https://www.marketing101.pl/rozmiary-zdjec-na-facebooku

Zdjęcie w tle Carlsberg

 

Zrzut zdjęcia w tle profilu Carlsberg - https://www.facebook.com/Carlsberg/?fref=ts 

 

Zaprezentuj swój zespół

Marki nie biorą się z powietrza. Są efektem ciężkiej pracy, zespołu złożonego z wielu osób. Warto więc w ramach brandingu pokazać ludzi, którzy dostarczają nam dany produkt bądź usługę. Dlaczego zatem nie wykorzystać w tym celu właśnie tła? Pierwszym przywołanym przeze mnie przykładem będzie The New York Times, gazeta, którą codziennie czytają miliony ludzi. Kilkadziesiąt stron tekstu jest tworzone przez ogromny zespół specjalistów. Czy czytając poranny artykuł, zastanawiałeś się kiedykolwiek ilu ludzi stoi za tym, żebyś mógł to zrobić? Dlaczego by tego nie pokazać? Prezentacja wysiłku poprzez zdjęcia Twojego zespołu pozwoli na skrócenie dystansu, nawiązanie więzi emocjonalnej. W końcu jedno zdjęcie wyraża więcej niż 1000 słów.

Zdjęcie w tle The New York Times

Zrzut zdjęcia w tle na profilu The New York Times - https://www.facebook.com/nytimes/?fref=ts 

 

A co z małymi firmami? Mały zespół oznacza, że nie warto go pokazać? Błąd! Pokaż siebie i swoich współpracowników, tak jak zrobiła to firma Robot Food, zajmująca się projektowaniem grafik i stron internetowych. Możesz napisać w stronie “o nas”, że Twój zespół jest młody i dynamiczny, albo możesz pokazać za pomocą zdjęcia, że właśnie taki jest! Użyj tła by to zrobić. Dzięki temu po wejściu na profil Twojej firmy użytkownik odbiera Cię inaczej. Nadanie bardziej ludzkiego wydźwięku swojej działalności właśnie poprzez prezentację zespołu pozytywnie wpłynie na wizerunek Twojej marki.

Zdjęcie w tle Robot Food

Zrzut przedstawiający zdjęcie w tle profilu Robot Food - https://www.facebook.com/RobotFoodDesign/?fref=ts 

Poinformuj o nowościach

Niektóre branże oferują często zmieniające się produkty. Ważne, by szybko je wypromować i wprowadzić do świadomości potencjalnych klientów. Zasada jest prosta: jeśli niewiele osób wie o Twoim produkcie to niewiele też osób go kupi. Z racji dużej popularności social media i dużego zasięgu treści warto użyć tego kanału do informowania potencjalnych klientów o nowościach w ofercie. Poza postami może być to też prezentacja produktu w cover photo. Przykładem takiej inicjatywy jest KFC. Pojawienie się nowych produktów ilustrowane jest zdjęciem oraz krótkim hasłem, które przybliża klientom ofertę.

Zdjęcie w tle KFC

Zrzut przedstawiający zdjęcie w tle profilu KFC - https://www.facebook.com/kfcpolska/?fref=ts 

 

Podobny zabieg stosują popularne restauracje oferujące między innymi kawę. Wraz ze zmianą sezonu, zmienia się także oferta, pojawiają się nowe smaki produktów. Zdjęcie w tle pozwala na ich idealne wyeksponowanie.

Zdjęcie w tle Costa Coffe

Zrzut przedstawiający zdjęcie w tle profilu Costa Coffe Poland - https://www.facebook.com/CostaCoffeePoland/?fref=ts 

 

Innym przykładem są firmy, gdzie oferowane produkty bądź usługi zmieniają się w miarę regularnie, ponieważ wynika to ze specyfiki danej branży. Przykładem tego, są pojawiające się na danym kanale nowości. Obecnie na fanpage HBO można podziwiać hit kinowy, który będzie emitowany przez stacje. 

 

Zdjęcie w tle HBO

Zrzut przedstawiający zdjęcie w tle profilu HBO Polska - https://www.facebook.com/HBOPolska/ 

Śmiech to zdrowie

Humor względem własnej firmy bywa pomocny przy pobudzaniu korzystnych skojarzeń względem Twojej marki. Posiadanie dystansu do siebie jest odbieranie pozytywnie przez potencjalnych klientów. Firma IDEO jest przykładem na to jak pokazać swój zespół w niecodzienny, kreatywny i zabawny sposób.

Zdjęcie w tle IDEO

 

Zrzut przedstawiający zdjęcie w tle profilu IDEO - https://www.facebook.com/IDEOprofile 

 

Google pokazał swoje usługi w cover photos także w sposób humorystyczny. Profesjonalna i zabawna grafika w konwencji kreskówki, z żywymi kolorami budzi pozytywne emocje. Wpleciono tam także charakterystyczne ikony oferowanych przez Google usług i postaci z nimi się kojarzące. Z racji posiadania specyficznego i właściwego tylko dla tej firmy zestawu symboli jakikolwiek podpis jest zbędny. Myślę, że nikt kto zobaczy taką grafikę, nie będzie miał problemów z określeniem jakiego przedsiębiorstwa dotyczy.

Zdjęcie w tle Google

Zrzut zdjęcia w tle profilu Google - https://www.facebook.com/Google/ 

Logo w służbie firmy

Czasami humor i dystans do siebie przejawiają się w zabawie z logiem firmy. Innym razem może nie mieć wydźwięku humorystycznego, lecz dodawać powagi lub elitarności marce, lub pokazać kreatywność jej twórców. W ciekawy sposób przedstawione zostało między innymi logo Office, które wydaje się być odpowiednią alternatywą na niepogodę. Sami twórcy marki zasugerowali to nie tylko poprzez zdjęcie, ale i opis, którym zostało ono opatrzone. 

Zdjęcie w tle Office

 

Zdjęcie w tle profilu Office - https://www.facebook.com/Office/ 

Niekeidy marka kojarzona jest bardzo mocno z bohaterem - tak często dzieje się w przypadku bajek lub gier. Jedną z nich jest Doodle Jump. Postać w niej się pojawiająca użyta została nie tylko jako element małego zdjęcia profilowego, ale też pojawiła się jako jeden z bohaterów cover photo.

Zdjęcie w tle Doodle

Zrzut przedstawiajacy zdjęcie w tle profilu Doodle Jump - https://www.facebook.com/doodlejump/

Twój fanpage

Zapewne zadajesz sobie pytanie czy naprawdę warto przywiązywać wagę do takiego elementu jak cover photo? Jest to wg mnie jak najbardziej korzystne dla wizerunku Twojej firmy! Pamiętaj, że popularność social media jest ogromna i ciągle rośnie. To właśnie na portale typu Facebook i Twitter przenosi się znaczna część internetowej aktywności. Portale te, poszerzając zakres swoich usług zatrzymują użytkowników na dłuższy czas. Coraz więcej godzin spędzamy przed komputerem, w tym sporo czasu używając portali społecznościowych. Twój profil na Facebooku będzie więc widziany i oceniany przez potencjalnych klientów wiele razy w ciągu dnia. Warto poświęcić odrobinę uwagi, by pierwsze wrażenie było jak najlepsze! Jak więc stworzyć idealne zdjęcie w tle?

  1. Wyznacz cel - jak pokazaliśmy w artykule, zdjęcia w tle mogą pełnić różnorakie funkcje. Zastanów się na jakiej Tobie obecnie zależy? Pamiętaj, że zawsze możesz dokonać zmian. Jeśli akurat posiadasz nowy produkt lub Twoja firma rozbudowuje ofertę, może właśnie to powinno prezentować Twoje zdjęcie? Jeśli nie, dobierz grafikę, która podkreśli charakter Twojej marki.
  2. Zadbaj o jakość - pamiętaj, że zdjęcie w tle to wizytówka profilu. Postaraj się zatem by było ono jak najlepsze. Poproś o ocenę inne osoby, zadbaj o to by nie było żadnych niedociągnięć. Staraj się dążyć do perfekcji.
  3. Popisz się kreatywnością - pokaż Twoją firmę i produkt z innej strony. Postaw na coś innowacyjnego, lub zaskocz wszystkich minimalistycznym przestawieniem. Zastanów się, czy takie zdjęcie przyciąnęłoby Twoją uwagę?
  4. Dopasuj do zdjęcia profilowego - choć nie musisz tworzyć kreacji na wzór tych, które powstały na profilu Calsberga, postaraj się jednak by Twoje logo współgrało z tym co znajduje się w tle. Dopasuj kolory, zastanów się, czy nic nie zasłoni Twojej kreacji.
  5. Dodaj opis - zdjęcie gotowe? Możesz je publikować. Zastanów się jednak, czy nie chcesz uzupełnić go o krótki opis. Może chcesz przybliżyć klientom ofertę, lub dodać parę słów o kulisach jego powstania? Pamiętaj, że zmiana zdjęcia także pojawi się na Twoim fanpage. Może warto wykorzystać ten fakt?

Mam nadzieję, że ten artykuł pomoże Ci zastosować cover photo do własnych celów. Wykorzystanie nawet najmniejszej możliwości w marketingu internetowym może zdecydować o Twojej przewadze nad konkurencją. Taka przewaga lub jej brak, może zadecydować o sukcesie bądź porażce. Jeśli potrzebujesz pomocy lub opinii, śmiało! Napisz do nas!

Źródła

  1. http://webmarketingtoday.com/articles/111816-20-Corporate-Facebook-Covers-to-Inspire-Local-Businesses/
  2. https://designschool.canva.com/blog/50-creative-facebook-covers-to-inspire-you/
  3. http://www.hongkiat.com/blog/fb-covers-of-brands/
  4. https://www.simplyzesty.com/blog/article/october-2012/the-50-best-designed-facebook-brand-cover-photos
  5. http://blog.hootsuite.com/creative-facebook-cover-photos/
  6. http://www.postplanner.com/amazing-cover-photos-for-facebook-by-pros/?utm_source=Post+Planner+Newsletter&utm_campaign=4a700f8bab-Newsletter_Dec14_2014&utm_medium=email&utm_term=0_d8bbf2388f-4a700f8bab-304675805 
  7. http://blog.hubspot.com/marketing/facebook-cover-photos-best-practices

Zapisz się na newsletter Marketing 101


Zapisz się na newsletter, a nie ominą Cię nowe artykuły!

Technologie marketingowe
pomagające zwiększać zasięgi, generować leady, automatyzować i analizować kampanie.
Dowiedz się więcej

wróć na górę